Selecteer een pagina

WIE

It always seems impossible until it’s done.

SUSAN VAN GORP is een succesvolle creatieve marketingondernemer met jarenlange nationale en internationale ervaring.

Ik ben een ras-marketeer die geprogrammeerd is te denken vanuit de klant. Of het nou gaat om merk(her)positionering, conceptontwikkeling, relatiemarketing, online strategie, productintroducties of PR.

Ik vond mijn eigen bedrijf opnieuw uit in Nigeria met marketingconcepten in entertainment, zakelijke dienstverlening en retail. Opdrachtgevers zeggen weleens: kunnen we je klonen, omdat ik het onmogelijke vaak mogelijk maak.

Ik denk, werk en organiseer altijd met de klant in het vizier.

Ik heb al heel wat MKB en corporate bedrijven geholpen relevanter te worden voor hun klanten. MARKETTHINGS gelooft in customer engagement. Of noem het gewoonweg marktrelevantie of klantperspectief. 

Voor mij is er geen standaard aanpak. Ik ben nieuwsgierig en adaptief. Mix alles tot bruikbare nieuwe denk- en werkwijzen die bij jouw bedrijf of bij jou als ondernemer passen.

Met net een succesvolle afronding van mijn Post Doctoraal Digitale Marketing Strategie & Leiderschap ook weer helemaal op de hoogte van de laatste “digitale” stand van zaken. 

Meer bladeren? Check Magazine Susan

 

Share This