Doosopmaat wil graag zijn klanten nog meer centraal zetten en heeft daarvoor afgelopen jaar veel stappen ondernomen. Veel processen geoptimaliseerd, Human Resources geprofessionaliseerd. Er is opnieuw gekeken naar hun huisstijl, kernwaarden en positionering. Met deze basis wordt een verdere vertaalslag gemaakt naar hun marketingcommunicatie.
Klantportaal “jouw omgeving” is afgerond zodat bestaande relaties nog makkelijker opnieuw kunnen bestellen en er een betere binding krijgen met Doosopmaat.
Aanpak
Om te komen tot een vernieuwde soepel lopende website heb ik met alle disciplines samen gewerkt met focus op de klant en gebruiker van Doosopmaat e commerce-site. Doel was om de klant en nieuwe gebruiker nog beter en makkelijke kennis te laten maken met maatwerk dozen en het gebruike van de unieke maatwerk-bestelmodule. Hiervoor zijn veel online marketing technieken en tools gebruikt: Drupal (CMS), Jira (voor samenwerking), Google Analytics, Google Search Console etc etc
De Nederlandse e-commerce site heeft nieuw design en is voorzien van geheel nieuwe techniek, Belgie en Duitsland volgen 2023. Bij dit proces zijn aantal partijen betrokken; webbouwer Swis, Scheepens Creative agency en medewerkers van Doosopmaat.
Laatste update is dat de site genomineerd is voor Dutch Interactive Awards, meer hier over in juni 2023. En ook voor 2023 weer de prijs van FD Gazelle en FD Gazelle International in de wacht heeft gesleept.
Check even doosopmaat.nl