Selecteer een pagina

NICE TO READ

Waarom focus op behoud van klanten?

Waarom focus op behoud van klanten?

“ it takes months to find a custome and only a seconds to lose one” Als ondernemer kan je maar een keer die euro uitgeven. Natuurlijk blijft het van belang om nieuwe klanten aan te trekken. Daarover wordt al veel gecommuniceerd. Klantbehoud wordt onderbelicht. Binnen...

Lees meer
En hoe doe jij dat dan? Deel 2

En hoe doe jij dat dan? Deel 2

In het proces “terug naar de tekentafel”. Waar ik ook opnieuw mocht nadenken “wie is mijn ideale klant” en “hoe kan ik die bereiken” heb ik weer een aantal stappen gezet. Uiteraard gaat alles gewoon door tijdens de aanpassingen die ik aan het doen ben. Zodra het klopt...

Lees meer
“Ik doe maar wat” of toch niet?

“Ik doe maar wat” of toch niet?

Denk jij dat ook weleens? Of heb je helemaal niets met die uitspraak. Dan kan je stoppen met lezen. Komt deze regel ook wel eens in je op, dan zou ik even verder lezen. In mijn proces van “terug naar de teken tafel” kwam deze zin toch wel regelmatig terug. Vooral...

Lees meer
Share This