Als marketing projectcoördinator was ik verantwoordelijk voor het versterken van de marketingbasis en het optimaliseren van campagnes, communicatie en online aanwezigheid. Hierbij combineerde ik analytisch onderzoek, creatieve formats en projectmanagement.
Aanpak
Ik heb onder andere een jaar- en campagneplanning opgezet, e-mailmarketing succesvol herlanceerd en contentstrategieën verbeterd op basis van klantinterviews en doelgroepinzichten. Daarnaast speelde ik een centrale rol in het organiseren van events, websiteontwikkeling en merkcommunicatie.
Belangrijkste verantwoordelijkheden & projecten:
Opzetten van een nieuwe basis voor campagne- en jaarplanning
Herlancering van e-mailmarketing met verbeterde opbouw op basis van klantonderzoek A/B-testen op verzendtijden en linkgedrag
Opstellen van een schrijfwijzer met beoordelingscriteria (#schrijvenvoorhetbrein)
Ondersteunen bij de ontwikkeling van een nieuwe website
Organisatie van vier succesvolle beurzen
Introductie van de off- en online campagne “Briza Net Zero”
Ontwikkelen van een frisse lijn relatiegeschenken Social media contentplanning en coördinatie
We zoeken snel versterking.
Wel iemand die direct zelfstandig kan starten. Met ervaring, daadkracht en een frisse blik