Samen met Verbunt Verlinden heb ik een vernieuwde marketingstrategie ontwikkeld, gericht op de eindconsument. Deze strategie zorgt voor een duidelijke verschuiving van een puur B2B-benadering naar een B2B2C-aanpak, gebaseerd op het merk-DNA, consumententrends en de toekomst van wijn.
Aanpak
Voor het bepalen van de juiste koers heb ik diepte-interviews afgenomen met consumenten, interne medewerkers en retail-klanten. Dankzij mijn expertise in Behavioural Design stelde ik vragen die diepere inzichten gaven in de drijfveren en het gedrag van mensen.
De verzamelde inzichten vormden de basis voor een toekomstbestendige en klantgerichte marketingcommunicatiestrategie.
Belangrijkste verantwoordelijkheden:
Ontwikkeling van een strategische B2B2C-marketingaanpak
Uitvoeren van kwalitatief onderzoek en interviews
Toepassen van behavioural design in onderzoeksmethodiek
Positionering op basis van merk-DNA en marktinzichten
Advies en begeleiding bij implementatie
Samen met Verbunt Verlinden heb ik een vernieuwde marketingstrategie ontwikkeld, gericht op de eindconsument. Deze strategie zorgt voor een duidelijke verschuiving van een puur B2B-benadering naar een B2B2C-aanpak,
Check even verbuntverlinden.nl