Marketingplan
Hoeveel succesverhalen ken je van ondernemers die volledig binnen de lijntjes kleurden? Precies.
Ik stel je prangende vragen, waar je misschien niet meteen een antwoord op hebt.
Dan weten we tenminste meteen waar de schoen wringt.
Zonder wrijving geen glans. Wil je je merk opnieuw uitvinden, of dat wat er staat beter op de kaart zetten?
Stap 1
First things first
We starten met een intakegesprek waar jij jouw vragen voorlegt. We kijken samen waar we snel winst kunnen behalen en de beste oplossingen liggen.
Stap 2
Kansen in kaart brengen
Ik zoek uit waar concrete mogelijkheden voor jouw bedrijf liggen. Ik neem je huidige marketing onder de loep. Hiervan maak ik een uitgebreide presentatie die je een week voor onze vervolgafspraak ontvangt.
Stap 3
De marketingdag
Tijdens deze dag gaan we samen aan de slag om jouw grootste marketingproblemen op te lossen. Ik geef je tips en concrete oplossingen voor jouw marketingprobleem. We brainstormen samen over de beste aanpak en mogelijkheden. Het eindresultaat is een concreet marketingplan waarmee je direct verder aan de slag kunt.
Stap 4
Je bent nog niet van me af...
Ik laat je nog niet helemaal “zwemmen”. Na een maand hebben we een evaluatie. We kijken hoe het gaat met je marketingplan en welke stappen je nog kunt nemen. Ik beantwoord al je vragen. Marketing is dynamisch, dus we bekijken of je op de juiste weg zit en sturen bij waar nodig.