Over Susan

It always seems
impossible
until it’s done.

“Wat wil jij, Susan?” Het werd me gevraagd toen ik nog in loondienst werkte. Voor ik het wist, zat ik in Barcelona, om onderzoek te doen naar de haalbaarheid van een nieuwe dienst. Dat gebeurt er dus als je me mijn ding laat doen.

Ik ben geen toeschouwer. Ik speel het spel.

In 2000 sprong ik in het diepe en richtte Marketthings op. Geen strak plan, wel een helder gevoel: ik wil dingen in beweging zetten.
Marketing waar mensen blij van worden. Resultaat dat je voelt. Geen dikke rapporten, maar dingen dóen.

Zoals Pippi Langkous het zei:
“Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.”
Zo begon het. En zo ga ik nog steeds te werk. Alleen nu met een bak ervaring, kennis, expertise die ik afgelopen jaren heb opgedaan. 

 

Marketing met lef, lol en resultaat.

De afgelopen jaren heb ik op heel wat plekken mijn stempel gedrukt – van een billboard langs de drukste weg van Lagos tot advies voor een Nederlandse dienstverlener of e-commerce organisatie die vastliep op zijn marketing project. Ik denk in concepten, maar werk met beide benen op de grond. Ik luister scherp, denk mee, en zet dóór.

 

Wat ik het mooiste vind? Die twinkeling bij klanten. Wanneer een idee tot leven komt. Wanneer iets eindelijk lukt. Wanneer ze zeggen: “Waarom hebben we dit niet eerder gedaan?”

Klanten zijn met mensen

Ik werk niet voor anonieme doelgroepen. Ik werk voor mensen.
Voor ondernemers die het gevoel hebben: we móéten iets met marketing, maar waar begin je?
Voor bedrijven die blijven hangen in plannen, maar actie nodig hebben. Met teams die op zoek zijn naar een frisse blik en een ervaren bondgenoot.

Wat krijg je als je met mij werkt?

  • Iemand die meedenkt én doordenkt
  • Geen marketing-magic, gewoon nuchtere magie
  • Energie, structuur en vaart
  • En vooral: iemand die het samen met jou doet

Waar ben ik aan begonnen? 

Goede vraag. Als je dat durft te vragen, ben je al verder dan de meesten.

Ik zoek niet alleen naar kansen, maar grijp ze ook.

Misschien ligt dat ene project te verstoffen. Misschien voel je dat je meer uit je marketing kunt halen. Misschien wil je gewoon weer beweging.

Bel me. Dan kijk ik met je mee.
Niet als adviseur op afstand. Wel als medespeler in jouw team.

Ontvang het gratis Magazine Susan,
vol met realisatiekracht!

Daarnaast ontvang je elke maand resultaatgerichte marketingtips.