Selecteer een pagina

De WACHTVERZACHTER van Picnic is een geweldig voorbeeld hoe het ook kan. Natuurlijk hebben ze met de wachtlijst bij opstarten in nieuwe regio een goed psychologische driver te pakken bij de consument. Het dan ook nog op de juiste manier gebruiken en je daarmee helemaal het gevoel te geven tot een exclusieve groep (de eerstvolgende) te behoren, maakt dat ik graag met jullie deel. Tijd geleden werd bekend dat Pinic ook ging uitrollen in Den Bosch. Nieuwsgierig van aard en nu al veel gebruiker van boodschappendiensten heb ik mijzelf aangemeld. Om direct te lezen dat ik wachtende 2876 was op de lijst..;-). Nu een aantal weken later maken ze het wachten, net als tijdens wachten Efteling in de rij, maar dan digital leuk. Ik ontvang een mail met WACHTVERZACHTER. “Om het wachten te verzachten

We zijn nu officieel open bij jou in de buurt! We doen ons best om zo snel mogelijk bij jou te kunnen bezorgen. Elke week gaan er nieuwe autootjes de straat op. Tot die tijd sta je in de wachtrij en dat is natuurlijk minder leuk. Dat vonden wij nou ook en daarom heeft onze Robin de Wachtverzachter bedacht. Regelmatig stoppen we alvast een aardigheidje in je winkelmandje. Dus hoe langer je moet wachten, hoe meer gratis producten je krijgt. “Elk nadeel heb z’n voordeel…” Om te beginnen leggen we een tros heerlijke bananen voor je klaar (om dit kromme verhaal een beetje recht te zetten). Zodra je van de wachtlijst af bent, krijg je ze gratis geleverd bij je eerste bestelling! En omdat je er als de kippen bij was met inschrijven, doen we daar ook een lekkere reep Tony’s Chocolonely bij. Zit er een Gouden Ticket in jouw wikkel? Dan mag je een minuut lang gratis boodschappen doen! “

Wachten wordt beloond en zet aan tot eerste bestelling. Om even in management termen te zeggen: External trigger wordt geactiveerd en Internal Trigger met een beloning.