Kleine aanpassing, veel impact

Soms loop ik tegen dingen aan waarvan ik denk: een kleine aanpassing zorgt voor een groot plezier bij de bezoeker, klant, gast. Bijvoorbeeld vriend worden van het Theaterfestival Boulevard. Staat prima vermeld op de website, natuurlijk zijn er drie opties. Helaas is alleen de Hartsvriend optie van 500 euro per jaar clickable. Heel moeilijk is het niet zou je denken. Maar goed er is een mailadres. En aangezien ik dit meteen wil afhandelen, even een snelle mail. Wel erg 2016..;-). Helaas na 10 dagen nog geen reactie op het feit dat ik feitelijk geld wil geven aan de stichting. Oplossing: laat de mailbox gedurende het jaar bij een persoon binnenkomen voor de paar aanvragen/vragen etc. Ik begrijp echt wel dat de focus van de mensen van het festival ligt op de maanden juni-juli en augustus. Het is juist de betrokkenheid van je bezoekers/vrienden/klanten het hele jaar vast houden dat zorgt voor een extra goede Boulevard week en beleving.

Of wat denk je van bedrijven die wel een auto-reply hebben aanstaan met de mededeling, we proberen binnen 14 dagen te reageren. Ik begrijp veel van het managen van verwachtingen en dat het beter is te weten wat je te wachten staat dan geen informatie. Laten we wel even eerlijk zijn, 14 dagen is niet meer van deze tijd. Wat vind jij?

Het zit het soms echt in details om de ervaring compleet te maken.

Ps. 2-5-2018 via mssg FB een bericht gestuurd aan Theaterfestival Boulevard. Eens kijken wat er dan gebeurd? To be continued. Want ik vindt het een top festival en ben al jaren trouwe bezoeker. En binnen een dag mail contact met medewerker van Boulevard. Je moet er wel wat voor doen, en dan lukt het ook.

Mogelijk vind je dit ook intressant

Marketingtips voor advocatenkantoren

Marketingadvies voor advocaten: 5 tips én een bonus.

Als advocaat ben je dagelijks bezig met het helpen van cliënten met hun juridische vraagstukken. Dat is waar je goed in bent. Ervoor zorgen dat ...
Lees verder

Zie je kansen

De WACHTVERZACHTER van Picnic is een geweldig voorbeeld hoe het ook kan. Natuurlijk hebben ze met de wachtlijst bij opstarten in nieuwe regio een goed ...
Lees verder

Wat gaat er mis? Waarom levert het niet op wat ik dacht?

Afgelopen week kwam ik in gesprek met een doorgewinterde ondernemer die graag van zijn offlinewereld wilde overstappen naar online wereld. Enorm enthousiast over zijn eigen ...
Lees verder