fbpx

Kleine aanpassing, veel impact

Soms loop ik tegen dingen aan waarvan ik denk: een kleine aanpassing zorgt voor een groot plezier bij de bezoeker, klant, gast. Bijvoorbeeld vriend worden van het Theaterfestival Boulevard. Staat prima vermeld op de website, natuurlijk zijn er drie opties. Helaas is alleen de Hartsvriend optie van 500 euro per jaar clickable. Heel moeilijk is het niet zou je denken. Maar goed er is een mailadres. En aangezien ik dit meteen wil afhandelen, even een snelle mail. Wel erg 2016..;-). Helaas na 10 dagen nog geen reactie op het feit dat ik feitelijk geld wil geven aan de stichting. Oplossing: laat de mailbox gedurende het jaar bij een persoon binnenkomen voor de paar aanvragen/vragen etc. Ik begrijp echt wel dat de focus van de mensen van het festival ligt op de maanden juni-juli en augustus. Het is juist de betrokkenheid van je bezoekers/vrienden/klanten het hele jaar vast houden dat zorgt voor een extra goede Boulevard week en beleving.

Of wat denk je van bedrijven die wel een auto-reply hebben aanstaan met de mededeling, we proberen binnen 14 dagen te reageren. Ik begrijp veel van het managen van verwachtingen en dat het beter is te weten wat je te wachten staat dan geen informatie. Laten we wel even eerlijk zijn, 14 dagen is niet meer van deze tijd. Wat vind jij?

Het zit het soms echt in details om de ervaring compleet te maken.

Ps. 2-5-2018 via mssg FB een bericht gestuurd aan Theaterfestival Boulevard. Eens kijken wat er dan gebeurd? To be continued. Want ik vindt het een top festival en ben al jaren trouwe bezoeker. En binnen een dag mail contact met medewerker van Boulevard. Je moet er wel wat voor doen, en dan lukt het ook.

Share on facebook
Share on linkedin

Mogelijk vind je dit ook intressant

Verhalen verzamelen

Verhalen verzamelen Storytelling is hot. Een verhaal vertellen om klanten aan je te binden, je positie te verstevigen, de continuïteit van je bedrijf veilig te …

Lees verder

Tip om te groeien

Naast mijn projecten voor grote en middelgrote MKB-bedrijven adviseer ik ook startende ondernemers en ZZP’ers. Recent mocht ik een ontwerpbureau helpen bij het vaststellen van …

Lees verder

Waarom focus op behoud van klanten? #1

“ it takes months to find a customer and only a seconds to lose one” Als ondernemer kan je maar een keer die euro uitgeven. …

Lees verder