fbpx

Het was een zoektocht een nieuwe vorm te geven aan mijn werk en projecten. Samen met Kairos Consultancy heb ik zelfs een mooi magazine mogen maken om tot de kern te komen. Waar kom je vandaan en wat is de rode draad? Het bleek dat ik enthousiast wordt van projecten die geen standaard oplossing hebben, delen van mijn verhalen, ervaringen en kennis. En wanneer zij geholpen zijn met kennis over hun klanten. De projecten van de afgelopen jaren hebben allemaal die onderdelen. Of dat nu events waren in Lagos of een stichting in Nederland, ik kreeg veel energie wanneer het tot een goed einde gebracht werd en de gast of klant blij werd.

Een klant “blij” maken klinkt vaag, maar kan op veel vlakken worden gebruikt. Het wordt vaak gezegd door bedrijven “wij zetten de klant centraal”, ze vergeten alleen dat het niet gaat om de beste IT. Het gaat om de mensen waar ze zaken mee doen. Dat is volgens mij de enige manier om het verschil te kunnen blijven maken.

Jouw klant moet het zien, voelen en ervaren en verrast worden met jouw ideeën en werkelijk contact hebben.

Met deze site wil ik graag mijn kennis en specifieke ervaring op het gebied van marketing met jullie delen. En nog beter van gedachten wisselen. Hoe dan? Door te zorgen voor Tips & Tricks, inzichten, boeiende artikelen en makkelijk toegang tot mijn netwerk van professionals. Want niets is zo leuk als jouw klant blij maken en mensen met elkaar verbinden en zien dat het werkt.

Mogelijk vind je dit ook intressant

Wel of geen nieuwe naam na een doorstart?

Deze vraag kreeg ik afgelopen week binnen. Corona sloeg toe en dat betekende voor dit bedrijf dat zij helaas een faillissement moesten aanvragen voor één
Lees verder

Marketing & tweede golf. Wat kan je NU doen?

Covid 19 is sneller dan snel in de opmars. Er zijn weer nieuwe en zwaardere maartregelen aangekondigd die alle lagen van de maatschappij raken. Als
Lees verder

Klanten vinden en binden

Hoe maak ik een marketing-communicatie actieplan? Uiteraard maak je gebruik van de acties die het beste passen bij jou, jouw bedrijf en jouw kernwaarden. Om
Lees verder