Selecteer een pagina

NICE TO READ

Aandacht is het nieuwe geld

Aandacht is het nieuwe geld

Nu je echt weet wie je klanten zijn, wat ze ooit gekocht hebben, hoe “blij” ze met je zijn, welke problemen zij hebben of wat ze wensen voor de toekomst, kan je bepalen wat je doelstelling is.Doelstellingen kunnen zijn: Herhaal opdrachten Verhogen aantal ambassadeurs...

Lees meer
Waarom focus op behoud van klanten? #1

Waarom focus op behoud van klanten? #1

“ it takes months to find a custome and only a seconds to lose one” Als ondernemer kan je maar een keer die euro uitgeven. Natuurlijk blijft het van belang om nieuwe klanten aan te trekken. Daarover wordt al veel gecommuniceerd. Klantbehoud wordt onderbelicht. Binnen...

Lees meer
En hoe doe jij dat dan? Deel 2

En hoe doe jij dat dan? Deel 2

In het proces “terug naar de tekentafel”. Waar ik ook opnieuw mocht nadenken “wie is mijn ideale klant” en “hoe kan ik die bereiken” heb ik weer een aantal stappen gezet. Uiteraard gaat alles gewoon door tijdens de aanpassingen die ik aan het doen ben. Zodra het klopt...

Lees meer
Share This